5.0
gebaseerd op 31 reviews

Heerlijk, genieten van een fijn gezichtsmassage. Een echte aanrader.

Allison - 3 dagen geleden

Tot de volgende week en dankjewel voor de feedback!

danibloom

Super fijne behandeling. Ze stelde me erg op mijn gemak , gebruikt fijne producten.

Ellen - 3 dagen geleden

Heel graag gedaan en tot de volgende keer!

danibloom

Wederom een heerlijke ontspannen behandeling gehad bij Daan <3

Robin - 11 dagen geleden

Goed om te horen lieve Robin!

danibloom

Heel blij met de verschillende behandelingen die ik tot nu toe heb gehad, vernieuwend! En heerlijke producten gebruikt Dani! Vooral het masker met rozenblaadjes was echt verrassend en fijn.

Lorinda - 15 dagen geleden

Dankjewel voor je tevredenheid lieve Lorinda! Tot snel ๐Ÿ˜€

danibloom

Lieve Dani, dankjewel ๐Ÿ˜˜ ik heb genoten vandaag. Begonnen met een leuk en gezelig gesprek en daarna een heerlijk masage. Ga zo door meid, goude handen heb je. Vaandag voor de eerste keer bij je en meteen vlg afspraak geboekt. Liefs, Taลกa ๐Ÿ˜˜

Tasja - 16 dagen geleden

Wat een ontzettend lieve woorden! Dankjewel Taลกa en tot de volgende :)

danibloom

Heel fijn ontspanningsmoment. Mijn huid straalde vanaf het moment dat ik naar buiten liep โค๏ธ

Sanne - ongeveer 2 maanden geleden

Wat fijn dat je het zo fijn vond!

danibloom

Super ontspannend en Dani is superlief.

Alicia - ongeveer 2 maanden geleden

Wat een lieve review โค๏ธ

danibloom

Zeer ontspannende behandeling. Echt een verwenmomentje voor jezelf met een stralende huid als resultaat ๐Ÿ˜Š

Yvonne - ongeveer 2 maanden geleden

Dankjewel voor je lieve woorden! Tot de volgende ๐Ÿ˜€

danibloom

Fijne allereerste kennismaking. Heerlijk ontspannend. Absoluut niet pijnlijk (stiekem wel verwacht).
Jammer dat het niet echt om de hoek ligt bij mij, dan zag je me wekelijks๐Ÿ˜….
Aanrader dus!

Belinda - 2 maanden geleden

Wat een lieve woorden Belinda! Ik zie je graag in de toekomst weer eens ๐Ÿ˜€

danibloom

Het was een heerlijke fijne maar vooral natuurlijke en ontspannende behandeling! ( signature) ๐Ÿซถ๐Ÿผ chapeau voor dani ๐Ÿ˜˜ ๐Ÿ’ซ tot de volgende โ€ฆ

vivian - 2 maanden geleden

Het was ook weer super om je te ontvangen Vivian! Tot snel ๐Ÿ˜€

danibloom